8 عضو باند خانوادگي دستگير شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
8 عضو باند خانوادگي دستگير شدند
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
8 نفر از اعضاي يک باند خانوادگي که از بوکان و مهاباد به تهران اسلحه قاچاق مي‌کردند ، دستگير و روانه زندان شدند.

به گزارش «جام‌جم»، سرهنگ عليرضا محرابي، رئيس پليس امنيت عمومي تهران در جمع خبرنگاران از دستگيري 8 عضو باند قاچاقچيان سلاح‌هاي جنگي خبر داد و گفت: آبان امسال گزارش مردمي در اختيار مرکز پليس تهران قرار گرفت، مبني بر اين که اعضاي يک باند قصد دارند يک محموله از سلاح‌هاي جنگي را از شهرستان‌هاي غرب کشور به تهران منتقل کرده و بفروشند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران يادآور شد: ماموران در پي اين گزارش، تحقيقات خود را آغاز کردند که مشخص شد قاچاقچيان سلاح اعضاي يک باند خانوادگي‌‌اند که درزمينه خريد و فروش سلاح فعاليت مي‌کنند.

به اين ترتيب، با هماهنگي قضايي، يکي از ماموران انتظامي در قالب خريدار با اعضاي اين باند وارد معامله شد. به اين ترتيب مشخص شد متهمان سلاح‌هاي جنگي را در 3 دستگاه خودرو جاسازي کرده‌اند و قصد دارند بزودي به تهران انتقال دهند.

دستگيري 8 متهم

سرهنگ محرابي اضافه کرد: تحقيقات ادامه يافت تا اين که چند روز پيش قاچاقچيان سلاح در خانه يک زوج تهراني محاصره و با دستگيري يک زن و 7 مرد در اين رابطه، 25 قبضه سلاح جنگي کشف و ضبط شد. متهمان در بازجويي‌هاي پليسي مدعي شدند اعضاي يک خانواده‌اند که بارها در خريد و فروش سلاح‌هاي جنگي فعاليت داشته‌اند. آنها روانه زندان شدند. تحقيقات از اعضاي باند ادامه دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: